Shopping cart

Kontynuuj zakupy

Twój Koszyk Jest Pusty

Kontynuuj Zakupy

FAQ

Jak się dowiem, że moje zamówienie zostało wysłane?

Po wysłaniu zamówienia dostaniesz wiadomość e-mail z powiadomieniem i numerem umożliwiającym śledzenie przesyłki.

Czy mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz dział logistyki, dostaniesz wiadomość e-mail z informacją o terminie dostawy. W tej wiadomości znajdziesz też łącze umożliwiające sprawdzanie online przebiegu transportu Twojej przesyłki.

Czy przy składaniu kilku zamówień muszę ponosić koszty wysyłki za każde zamówienie?

Jeśli wybierzesz opcję „Dostawa standardowa”, nie musisz ponosić kosztów przesyłki, ponieważ dostawa standardowa jest zawsze bezpłatna. Jeśli jednak wybierzesz opcję „Dostawa ekspresowa”, musisz zapłacić za dostawę każdego zamówienia. Ponadto po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym nie można go połączyć z innym zamówieniem.

Jaki jest rejon dostawy?

Dostarczamy do dowolnego miejsca w kraju obsługiwanym przez dany sklep internetowy. Niestety nie możemy dostarczać przesyłek za granicę. Aby uniknąć nieporozumień, zajrzyj tutaj i znajdź sklep internetowy obsługujący kraj, do którego ma być dostarczona przesyłka.

W CZYM MOŻEMY CI POMÓC?

Dział obsługi klienta:
Zadzwoń do nas pod numer 00800 10 088 001 Pon-Pt: 8:00-20:00 - Sob: 9:00-12:00
Napisz do nas service.eu@wolford.biz